Mary' AHH! Jag ser ljuset!!!

Efter den effektiva tiden på körskolan drog jag iväg och shoppade loss lite.
Eftersom jag fyller år om cirkus 36 dagar hittade jag en aaassnygg kjol som Mamma hade spanat in innan och tyckte jag skulle köpa. Det gjorde jag så om cirkus 36 dagar får ni se den på mig. Kan knappt vänta va (;
Annars spanade jag på saker jag vill ha om cirkus 36 dagar.
Sen köpte jag några skor. De är lite yesterday men jag kunde inte motstå mitt shoppingbehov. Skorna kommer passa perfekt om cirkus 36 dagar då jag fyller år.  För det är inga skor Mary trippar runt i på dagtid inte. Nehe, här snackar vi höga grejer. hehehe.

Jag hoppas det går att svänga förbi Löpet påväg till Norrtälje i helgen. För annars vet jag inte hur jag ska få upp allting till Löp igen. phhuuuuu. Lyllos Em&Fi som inte har de problemen längre. Fast lyllos mig som får bo där ett år till. Eller ? :D

Nu ska slita mina msn-iga fingrar från tangentbordet och gå ut och springa. Solen började precis lysa. WOW.



en helt vanlig dag på en helt vanlig buss (ehh läs bastu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />