Mary' Norge dag 2

Nu ligger vi (jag å Natta) i våra mjuka sängar på hotellerummet och kollar på höjdkvalet. Sweden kom två på både tjej å killsidan, men det var asjämt.
 Det bästa var när swe vann 4x400 m stafetten både tjejer och killar. Man fick en jvla adrenalinkick när man skrek som en galning där på läktaren. Dessutom blev jag fett taggad på 4x400 m stafett på skol-sm om en månad. Favorit i repris från förra året!!! Så jag och Petra diskuterade vilket lag vi skulle kunna ha... ÅHH, fy farao vad kul de kommer bli !!

Alla är fett på min å Nattas bad-idé från igår. Nu går alla runt å frågar, 'ska du hänga med å bada sen?' hahah. Så de kommer bli ett mkt större gäng än igår som kommer hoppa i fjorden..

Nu har vi en natt kvar i Norge. En natt där ingen kommer tävla imorgon. =D=D

yieeeeeyyyy.


I feel so happy i could cry.




Okej,
för att förstöra glädje lite. Här kommer min tråklista (el tråk å tråk, mer ta-tag-i-lista...)

- börja skolan med fett jobbiga ämnen
- fortsätta ta körlektioner och hålla teorin i trim
- börja tänka på vad man ska göra nästa höst..........
- fixa iordning rummet på Löp. Allt är kaos där nu.
- projektarbetet.
- planera alla kommande helger (åka vart och när(?))
- öööhh. kom inte på nått mer. men jag kan lova att det är mer som tynger mina axlar. =O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />