Mary' Tro inte allt du läser, speciellt inte om du har skrivit det själv.

Jag måste bara få ge er lite heta tips om hur man slingrar sig ur en knipa.

  • Nr1.
    När han säger "hej, jag heter Niklas", svara då "hej, jag heter Niklas". Härma allt han säger och glöm inte anisktsuttrycken.
  • Nr2.
    Ta hans hand, titta han djupt i ögonen och säg "jag är så glad att vi har träffats. Jag har letat så efter en make som kan bli en bra förebild för min hyperaktiva son".
  • Nr3.
    Säg jag älskar dig på första dejten - du blir garanterat av med honom.
  • Nr4.
    Peka på honom och säg med hög röst: "Har du ett tuggomipaket i fickan eller är du bara glad att se mig?" 
  • Nr5.
    När du går mot badrummet, gör en "djupdykningsrumpkli".

Håhå,
jag lovar att ni slipper den där jobbiga killen om ni provar nått av det. =P
Tjuvade tipsen från en bok jag har fått från Lollo.


Kommer du sedan på att killen är ett kap,
då är det bäst att du är rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />