Mary'

Hej hopp,
jag kom trea på 1500 m efter två finskor. Ajs bajs. Men nu är äntligen säsongen över och jag ska vila mina stela vader.

Vet tyvärr inte vad ställningen är mellan länderna, men det ska jag ta reda på. =)

Snart ska vi äta, sen ska vi åka till nått akvarium och kolla på fiskar (antar jag). Najs (?)  =P Sen ska vi bada bada bada.

Det är grymt taggande att vara här. Nu vill jag börja med grundsäsongen med en gång och hoppa över den efterlängtade vilan. Men jag antar att den kommer vara lite skön när den väl kommer. Vet inte när jag får vila. Antingen nu (?) eller efter skol-sm (?) men då är det nästan lidingöloppet (?) och sen kör terrängsäsongen igång (!). Jaja, får la ha deeptalk med Richard efter helgen. heheh.
(Nu vet jag att Mikael kommer bli irriterad.=P=P)

ÅÅÅHH, VAD JAG ÄLSKAR ATT SPRINGA
(särkilt i sverigekläder!!!;))

finnkampen förra året =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja Finland! :P Å Mary och Nathalie drog ju dendær tunga biten åt oss finskor, vært en stoooor applåd! :D

2008-08-16 @ 17:37:44
Postat av: micke

hahahah, fy fan. Vi har bott under samma tak for lange... :O ;D

2008-08-16 @ 23:24:07
Postat av: Maria

grattis Mary! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />