FIA

Idag ställde jag klockan på nio men sen somnade jag såklart om.. Jag vaknade av att Mary ringde som sa att de var på väg. De skulle komma och hämta en jacka och lämna några papper som jag glömde hos dem i torsdags.Jag fick även min 19 års present av Sanna som var en dikt om vänskap. Mycket fin! <3

Jaa vad händer idag då? Jag ska läsa så mycket som möjligt i feminismboken och sen ska jag nog hem till Sara på jobbet som ska ha kräftskiva ikväll. Jag tycker att det är lite jobbigt med kryckorna... Men jag behöver ju inte gå runt med dom hemma hos henne, bara när jag ska dit! Aja jag får se hur det blir. Nu blir det i alla fall frukost eftersom min mage kurrar. Så nu ska jag ner och väcka tjejerna, jenny och hennes kompisar hade disneyfilms marathon igår kväll. Så jag satt uppe i rummet och försökte läsa till känn en doft av kärleken och hakuna matata. Mycket trevligt!


Prima skinka, japp japp!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />