FIA

Jag vet inte vart gårdagen tog vägen... Helt plötsligt slog klockan tolv och det var läggdags!
Igår vaknade jag runt tio och då gick jag ner och åt frukost. Sen gick jag runt lite här hemma och sen bestämde jag mig för att åka til stan. Sen hoppade jag runt där, jag lånade två skolböcker och köpte lite skolgrejor. Jag köpte även en ny väska och två halsband :) Jag hade spanat in väskan flera gånger förut och nu köpte jag äntligen den! Sen ville jag köpa den turkosa plånboken, men den var slut..

Jag åkte hem och satte mig i köket och fixade med alla skolpapper och böcker. Gjorde iordning den fina mappen jag köpte som skall hjälpa mig att hålla koll på alla papper och artiklar. Efter det käkade vi hamburgare och till efterätt hade mamma gjort äppelkaka. Mumsigt!

Kvällen bestod av läsning och tv-tittande. Pearl Harbour gick på tv och sen läste jag Lena Gemzöes bok Feminism. Jag ska ha läst ut den och skrivit ett referat tills på tisdag. Det är mycket läsning under den här kursen. Jag ska läsa en bok till varje torsdag och en till varannan tisdag. Jag kommer sitta med en bok i handen så fort ett tillfälle ges.  



Filmen innehåller många snyggingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />