FIA

Idag flyttar Emmy till Västerås. De är iväg och hämtar släpet nu och sen ska de packa allt och sen åker de. Jag vet inte om jag ska hjälpa till att lasta allting för egentligen vill jag bara hålla kvar alla saker här. För jag vill ha henne här och inte i Västerås. Jag tycker att det är jättejobbigt att hon ska flytta. Jag vill ha henne här, hon är min andra halva.

Det här kommer att vara utvecklande för oss som personer för nu får vi äntligen bli kallade för du istället för ni. Vi kommer att utveckla våra egna personligheter mer och skaffa nya egna vänner och liv.

Det här är bra men det känns inte bra! Jag vet att hon bara flyttar en timme härifrån men det är ändå jobbigt. Jag är van vid att alltid ha henne här.

Emmy, jag kommer att sakna dig jättemycket!


Jag kommer att fixa det här, men det kommer att ta tid.

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaaaaan

Naaaw...nussan:(...ni e så starka så ni kommer klara detta utan problem...och ni vet ju att ni alltid kommer ha varandra!<3

2008-08-23 @ 11:01:11
Postat av: M

men åh..... Lilla gumman

2008-08-23 @ 21:38:35
Postat av: Emmy

saknar dig också!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />