FIA

Efter lite guidning hittade jag äntligen fram till hörsal b där registreringen skulle vara. Tack Linda!
Vi var väll runt 50 personer som skulle ta kursen och det var väldigt blandad ålder. Det var inte många i min ålder utan de flesta var runt 30-40 och sen fanns det en grupp 25-30 också. Jag såg kanske fyra stycken som såg ut att vara i min ålder. Jag tror att jag var yngst! Killen bredvid mig var 88a och hette Kalle. Vi började snacka lite och det visade sig att han kände Mattias Claesson. Hans storebrorsa hade varit bästa kompis med honom hemma i Mullsjö så de hade hängt ihop. Det tyckte jag var coolt, tycker inte ni? Nu måste jag stressa, måste klä på mig och käka frukost för sen ska jag till jobbet.

Jag och Linda bytte bilder igår så ikväll kommer jag nog att lägga in lite bilder på bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />