FIA

Sitter nedbäddad i sängen och käkar choklad och väntar på att Carro ska ringa. Hon kan snacka i evigheters evigheter i telefon så hon kommer nog ringa mig ganska sent, om hon nu ringer.. Hon kanske tänker hämnas, eftersom jag hade sagt att jag skulle ringa henne igår, men jag hade helt glömt bort det..

Jag är riktigt glömsk av mig, det är nästan läskigt vad fort jag glömmer bort saker jag ska göra. Ibland kommer jag på mig gå runt och undra över vad det var jag skulle hämta eller göra. Är det stress? Troligvis inte, eftersom jag har en minisemester framför mig. Jag och Linda planerade lite inför våran resa som är snart, snart!!

Jag vet att jag har tjatat om att det ska bli så himla skönt att komma iväg, men det ska det faktiskt bli! Komma iväg från allt, ligga i solen och slappa hela dagarna, bara vara och träffa massa folk på kvällarna. Det roligaste vore om vi träffade ett gäng där nere som vi kunde umgås med :)


Imorgon blir det lunch med Sanna på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />