Emmy ;D

Jag säger samma sak som Fia fast ett antal timmar senare... GODMORGON!! Skönt med sovmorgon... På måndag är det förmodligen slut med det för då börjar skolan! Om en och en halv timme börjar jobbet, ska jobba till fem idag!

Igår var en rolig dag, först så klipper jag mig, sedan tonar håret, efter det åkerjag  till Mary och Sanna på löpet och hälsar på (+ att jag och Mary bar in ALLA hennes prylar i hennes nya rum som btw kommer bli supersnyggt. Sannas rum är redan supersnyggt), därefter så åkte jag och träffade Anna. VI gick och köpte pizza och så fick jag se hennes studentlägenhet för första gången vilket är lite pinsamt faktiskt eftersom hon redan har bott där ett år. Men men bättre sent än aldrig! Hennes lägenhet var JÄTTEMYSIG och jag kände ett enormt sug efter att få flytta in i min lägenhet! På lördag går flyttlasset här från södertälje, sedan så ägnar jag hela helgen åt att fixa och dona! ÅH DET SKA BLI SÅ ROLIGT! JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!


Nu ska jag käka frukost... (hittade ingen passade bild men den här är från en middag i Portugal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />