Emmy ;D

Sitter och dricker te, ska snart gå och sova för jag börjar bli väldigt trött. Imorgon ska jag till jobbet, ska jobba fram till på söndag. Sommarjobbet har gått fort, nu är det bara 7 dagar kvar!

Idag har jag varit med Sanniebannie, det var trevligt. När vi skulle hyra film så hittade jag direkt en sådan film som vi brukar kolla på, en fjortisfilm! Men sedan så sa Sanna men den här då (och höll upp filmen Arn). Vi båda visste att den filmen jag hade hittat var som alla andra filmer vi hade sett så vi bestämde oss för att hyra Arn, för den var "något som man borde ha sett" haha! Filmen var väldiigt lång och blev lite långtråkig ibland för det hände inte så mycket. Men den innehöll roliga kommentarer och var helt klart värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />