Mary; feel the flow

Sprang i exakt 60,00 min idag. Mina ben kändes hur lätta som helst. Konstigt, för distans är det tråkigaste jag vet, å det vet mina ben så de brukar vara inställda på "seghet". Men idag kunde jag trycka sjukt mycket, det var som att mina ben inte hade hört talas om mjölöksyra. Det är det ska kännas. VÄRSTA FLOWET!

Min top 5 ang träning:
1. Backe
2. Bana
3. Intervaller
4. Styrka
5. Distans

Om du är löpare, vilket du säkert är, vad har du då för top 5 lista?

image3527
Jag längtar till Terräng Sm i Växsjö !!


Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Tack för vitsarna,: 9. Själv fattade jag ingen, men ah, haha, xD.

Postat av: Jenny

Han brås väl på mig ! hihi ;>

2008-04-06 @ 15:55:17
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Ja det är den också även om just den där blev lite bränd. Men ät inte för mycket bara, det är inte bra för löpningsresultaten :P

2008-04-06 @ 16:26:35
URL: http://www.ninai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />