Fia ;D

Ursäkta jag tror att jag har kommit fel? Men neej det har jag faktiskt inte utan jag är också en av FIEMMA, om ni inte visste det. Jag har haft massa annat för mig och jag har helt enkelt inte haft lust att skriva förren nu.

I torsdags tränade jag sen åkte vi tretjejer in till söder och letade kläder till skivan. Några köpte något men vi är inte klara ännu. Sen köpte vi med oss mat och satte oss i solen och käkade god mat och umgicks. Det var mycket trevligt, varför har vi inte gjort det oftare? De andra åkte och fikade men jag åkte hem för att byta om för jag skulle iväg på en skiva.

Temat var "Ursäkta jag tror att jag har kommit fel" Och kan ni gissa vad jag var för något ;) Jag var en löpare/ orienterare, kunde inte bestämma mig riktigt vilket av dem jag var. Jag hade nummerlapp och löparkläder och en karta! En egen desginad karta, Fias proffskarta! Den får ni se vid ett annat tillfälle för den har jag inte tagit kort på ännu, men jag fick med mig den hem i alla fall!

Det var en riktigt rolig kväll, träffade massa skönt folk och det var bra musik och bra drag. Jag gick in med rilkillarna eftersom Carro hade glömt sitt legg, hon väntade på Matilda, med några andra som hade glömt legg, som kom senare med hennes legg. Men efter en halvtimme var alla där inne och hade en riktigt jävla rolig kväll!

189563-3639189563-3638
image3646
image3647
image3648image3649image3650image3651


Lite pictures ;)

Det var min favoritSanna som hjälpte till att styla mig, thanks honey! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />