Fia ;D

Det har nästan blivit en Marybyherownblogg men det är det verkligen inte meningen att det skall bli! Jag vet att ni längtar efter att få höra vad jag gör för spännande saker ;)

I fredags var jag kvar på löpet eftersom vi var ett gäng som skulle skriva ACT, engelska högskoleprovet i Uppsala tidigt på lördag morgon. Jag käkade food med tjejerna och sen fick bli en tidig kväll för mig..

I lördags klev jag upp halv sju för att sedan få skjuts till Uppsala, för att skriva engelska högskoleprovet i ett klassrum på Livets ords skola. Scary! Massa bilder och planscher där det stod massa om gud var uppsatta överallt, massa citat och andra teckningar som eleverna hade gjort. Det var en skum känsla. I vårat klassrum satt det en skylt längst fram med fet stil där det stod:
" Jag håller inte med om dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att ha dem"
Det kändes lite småläskigt och själva provupplägget var också så överdrivet för läraren var assträng och det kändes nästan som att man var på en begravning. Vi var som robotar som följde hennes instruktioner i tystnad. Det första Fransson gjorde när han lämnade in provet var att asgarva eftersom hela situationen var så knäpp. Han skrattade och skrattade och kunde inte sluta skratta..

Mary skrev lite fel i sitt förra inlägg angående vårat prov! Vi skrev inte Toefl, vet inte vart hon fick det ifrån, vi skrev ACT. Sen var det inte bajssvårt utan det var svårt men jag hade nog inte behövt chansa på så många uppgifter ifall vi hade haft mer tid! Det var superstressigt.. Aja det är lika för alla.

Väl hemma på löp sov jag ett tag sen kom Linda för vi skulle laga mat och ha en trevlig kväll ihop och så blev det också! Alltid lika roligt att vara med skånen :)

Igår tränade vi bana i spöregnet samt snön som föll ner över oss. Det gick bra men det var kallt!

Nu ska jag käka frukost PUSS PUSS
image3564

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />