Mary - Lidingöloppet

God morgon!


Emmy och Fia har iaf kommit hem säkert för jag har två tecken. 1 Jag hängde en "välkommen hem" lapp på deras dörr och den är borta. 2. Någon av koskinen (eller båda) har sprungit och kissat stup i kvarten inatt. Så dom två är iaf hemma. Med grabbarna vet jag inte. Guuud, vad jag är nyfiken. Jag vill inte veta klockan ett idag när alla har vaknat, jag vill veta nuu! Hoppas de hade de najsigt.

Men först ska jag springa lite. Lidingö here we come. Hej å hå!


Pusselipuss


image1899
Virriperrar. ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow Mary!! Grattis till andra platsen!! :D:D:D As bra ju!
(Källa: Trean Lisa Larsen!)
FY VA NI ÄR DUKTIGA!!

2007-09-29 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />