Mary ;D

Står här med Rickard. Och några andra. haha. Har precis haft kinesiskaprov. Det gick hyffsat. Svårt men ändå lätt. Beror på hur mycket tur jag har. Typ. Har läst kinesiska i mer än ett år nu, så är lite trött på det.

Igårkväll hade jag och Mickan skumkrig på toaletten. Sanna är lite sur för att vi höll henne vakna, men sheat vad mycket skum vi hade. Hihihiihihih. Sen käkade vi glass och jordgubbar. Det var bara vi som var uppe. Klockan var faktist inte så mycket, typ halv tolv-tolv. Men alla har blivit så tråkiga på löp och ska alltid gå och lägga sig supertidigt. Typ halv elva. Jag brukar gå och lägga mig då ibland. men men

nu har vi gympa. puss

image1889

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ingen fara gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />