Mary ;D

Dagens prov:
2 timmar prov i Matte C

Dagens spänning:
Om Emmy är lika sexigt hes som igår

Dagens lopp:
1500 m, med ett mycket speciellt upplägg, i Gävle på Skol-SM vid nio tiden på kvällen.

Dagens snart 17-åring:
David
som fyller år på måndag.

Dagens bästa pryl:
Min "dreaming of you"-mask som jag sover med över ögonen. Den är nytvättad!

Har trehundraelva saker jag måste göra innan skolan börjar. Bäst att börja direkt. Ska äta frukost med Emmy och Fia framför teven vid åtta tiden. Kan inte hjälpa att jag vaknar lite tidigare.. =)


peace.

image1770
Förra året var Skol-SM på stadion men iår är det i Gävle. Mycket roligare för då bor alla vi löpare på hotell! =)


Kommentarer
Postat av: m i c a e l a

äre tysklands-dreamingen kanske , den glömmmer jag aldrig . frågan är bara varthän jag har gjort av min..
btw, träffade din far häromdagen, så nu vet jag allt om dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />