Fia ;D

Nå, vad tycks om våran nya blogg då?
Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag orkade inte sitta och klura längre. Jag höll på och fixade och ändrade jättelänge men tillslut fick jag damp och lät Jenny fixa det! Hon är jätteduktig på sånt där :) tacktacktack! Men bloggen är fortfarande inte perfekt utan bilderna i hörnet sitter för långt bort och ska in mer i mitten. Men varken Jenny eller jag kunde förstå oss på hur vi skulle göra för att fixa det... Så det fick vara såhär, men det är inte så dumt nu heller. Jag är ganska nöjd ändå!

Historien om allt det här fixandet började när jag såg att Sanna hade fixat sin blogg. Då började jag titta runt och så testade jag lite och sen lärde jag mig hur jag skulle göra. Vi har länge velat ändra våran layout men nu äntligen har jag hittat rätt sida :)
image1918
Storjubel från några av våra läsare ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />