Fia ;D

Nu har jag och Maria suttit inne på facebook och tittat runt på lite foton på lite roligt folk :) Vi är lite fjortisar, jag vet!

Matte och Micke sitter och tittar på idolklipp och nu hoppar Maria in i en dusch. Hon säger åt mig att ringa M men jag funderar på att göra det ikväll istället för jag har ingen lust nu. Det är bara för att hon vill höra vad vi snackar om, nickenyfiken. Haha! Men jag ska iförsig inte säga något ;D

Idag har jag sprungit för första gången sen NM som var för tre veckor sen. Jag sprang 30min distans, det kändes faktiskt ganska bra! Det ska bli skönt att komma igång igen :)

Hemlisen har ju redan Emmy avslöjat men visst var den gullig!?

Dagens kommentar:
Hon frågade om jag hade klöppt mig. Personen tyckte inte alls att det lät fel när vi upprepade vad han sa men det han menade var att han hade klippt sig, till er som inte förstod det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />