Fia ;D

Favoritlåt kanske var att ta i, men jag tycker att låten är ganska klockren. Det var faktiskt Majzan som tipsade mig om den igår! Tack gumman den var verkligen behövlig idag! Haha :) Magnus Ugglas nya låt är cool.

Innebandyn var jätterolig, jag var som vanligt grym. Nejdå men det gick faktiskt ganska bra för mitt lag idag, vi kämpade på bra! Jag tycker om att spela innebandy jätte jätte jättemycket! Saknar det faktiskt lite men jag älskar att springa.

Efter middagen hade jag snack med Richard, vi skulle snacka träning men jag satt bara där och bölade. Jag känner mig fortfarande helt nere och vet inte vad jag ska göra, för jag vet inte vad det är som gör att jag känner mig så nere. Men det har blivit bättre, men jag är fortfarande inte mitt vanliga jag! Det är något som gör att jag inte kan vara mig själv, något som trycker ner mig. Kanske en blandning av killproblem, plugg och stress? Ja vad det än är så ska jag ta reda på det :) Så vi sparade träningssnacket till ett annat tillfälle..

Finns det någon därute som kan hjälpa mig att bota min depression?
Haha

Ikväll har jag sett på Idol och DH och plattat håret på Mary, Klas och Matte. Nice!
image1891


Kommentarer
Postat av: M

Klockrent...sluta kasta pärlor åt svin...

2007-09-26 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />