Fia ;D

Idag hade nästan alla på Rudbeck Z-dag men det fanns några stackare som hade studiebesök och annat inplanerat. Jag var en av dom stackarna som inte fick sovmorgon för att jag skulle på studiebesök. Vi besökte Hare Krishna med religionen.
När vi kom dit fick vi ta av oss skorna och gå in i ett rum där det stank massa olika starka dofter av rökelser. Jag fick huvudvärk och kände mig jättetrött efter en timmes stittande i stinkrummet. Vi fick sitta på en golvkudde så när jag skulle resa mig hade jag ont i rumpan...
Men ifall man bortser från att jag inte fick en sovmorgon, att rummet stank och att vi fick sitta på golvet så var studiebesöket väldigt intressant. Gubben som snackade var amerikansk så han bröt på svengelska och engelska. Ibörjan tyckte jag att det var svårt att höra vad han sa men efter ett tag kunde jag sitta avslappnat och lyssna och slippa koncenterar mig så värst.  Då och då kom en person in i rummet och la sig på golvet och bad och sen var det en kock som kom in och offrade mat till gud. Dom hade en restaurange där dom serverade vegetarisk mat och det var några som stannade kvar och käkade. Jag valde att åka hem eftersom det mesta innehöll böner och sånt som jag råkar vara allergisk mot.

image1874

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />