Fia ;D

Hallå! Nu har jag lagt psykologin åt sidan för att ta en stunds religionsplugg istället ;) Haha jag tycker faktiskt att psykologin är ganska intressant, man får en slags uppfattning hur man själv och andra människor fungerar.
Jag vet att jag skrev förut att jag skulle göra klart religionen igår, och det gjorde jag också! Nu ska jag bara kolla igenom den och ändra lite saker så att den blir bra, eller ja bättre ;) Haha!

Idag har jag fixat med närvarokorten till vårat projektarbete, jag har gjort det jag skulle, men nu måste jag bara fixa närvarokort för 7 månader eftersom förra gruppen tappade bort dom. Och vi måste ha dom för att kanske lyckas få LOK stöd. Ja det är mycket att fixa med men sen när vi har lyckats få iordning allting så tror jag att det kan bli ganska roligt och lärorikt ;)

Sen har jag städat rummet och förhört Sanna. Hon ska på rättegång och hon övar in saker hon ska säga som egentligen inte är sanna, men som hon måste säga för att skydda en kompis. Så nu förhörde jag henne och checkade ifall hon kunde ljuga bra...
 Neeej nu skojade jag, jag förhörde henne på italienskan.
Nu ska jag sätta igång med religionen och sen ska jag ringa ett samtal. Pusspusspuss
189563-1774
Imorgon ska jag cykla nere i källaren. Men på måndag ska jag börja löpträna ;) Det är mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är så duktig så Fia!!! :D

2007-09-20 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />