Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Ville verkligen inte kliva upp imorse men jag var så himla hungrig så jag gick ner till frukosten och hämtade upp lite yoghurt och mackor sen satte jag mig framför tvn med fiemma och matte och segade. Efter det gick jag och la mig och sov tills nu. Jag måste egentligen packa och städa rummet men jag målade precis mina naglar blåa och dom måste ändå torka innan jag kan börja fixa, så då passar jag på att skriva ett inlägg ;) Smart va!

Det kommer bli kallt ihelgen sa dom på nyheterna. Brr! Jag vill ha värme men jag ska ju bara stöta kula, och kasta spjut så det är inte lika jobbigt som att springa när det är kyligt! Jag åker i den tidiga bussen idag, tjejbussen ;) Jag ska nog sova och lyssna på min ipod för jag är supertrött!

Nu kom Emmy och var astjurig och tjatade om att jag aldrig gör något! PMS? Ja! Alla på löp verkar ha haft PMS den här veckan, till och med killarna. Så det har varit en deppvecka på löp så det har varit skönt och komma härifrån och fika :) Nu måste jag verkligen gå så att hon inte kommer och släpar mig in till rummet ;) Nej så farlig är hon inte. Men vi hörs och önska oss lycka till ihelgen! PUSSPUSSPUSS
image1771

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />