Fia ;D

image990
Emmy och jag efter vårat första lopp!

Det har inte blivit så mycket träning nu dom senaste veckorna eftersom jag är inne i en viloperiod. Det känns faktiskt ganska skönt men det är svårt att koppla bort löpningen när man bor på löp. Men det har fungerat ganska bra ändå, det känns som att jag kommer komma tillbaka med nya krafter! Man behöver faktiskt få tänka på annat än löpning hela tiden, annars blir man ju knasig ;) Tolka mig inte fel, jag älskar att springa men det kan bli lite mycket med all mentalförberedelse och grejs runtomkring! Tävlingar som inte går som man vill och sånt! Det är det som kan vara jobbigt och som man kan behöva få lägga åt sidan ibland..

När man var liten tänkte man inte utan då gjorde man bara det för att det var roligt! Det är det som är meningen nu också men varför tänker man så mycket? Det är ju bara och kuta på och ha roligt, för det är det som är meningen. Vi springer ju för att det är roligt! Jag vill verkligen kunna springa på utan att tänka för mycket, jag vill ha tillbaka powern och kämparglöden jag hade förut! Jag vill ha mitt självförtroende som jag hade på innebandyplanen, jag vill vara mig själv när jag springer!

Kommentarer
Postat av: Harry

Helt rätt gullet fram med det bara!
Kram
Pappa

2007-09-12 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />