Fia ;D

image235
Förlåt för mitt förra inlägg, jag kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite! Det är det som skönt med att ha en blogg. Man kan skriva ner sina tankar och idéer, men det är inge roligt när folk går in och skriver dumma saker. Det är ju faktiskt erat val om ni vill skriva
www.fiemma.blogg.se och gå in och läsa. Det är ingen som tvingar er, även fast vi ibland tjatar, men det är eran handling.
Ni väljer att läsa bloggen, för att ni förhoppningsvis tycker om att läsa det vi har skrivit! Något som vi tycker är väldigt roligt är att vi har föräldrar som läser våran blogg!
Men det har även gjort att vi har börjat tänka efter vad vi skriver innan vi skickar iväg det! MEN, nu har vi faktiskt kommit på att vi ska få skriva vad vi vill och vad vi känner för ,utan att behöva tänka efter ifall det är fel, konstigt, taskigt, flummigt! För det är ju våran blogg och vi väljer ju vad vi ska skriva. Om vi känner för att skriva att vi har mensvärk så ska vi få göra det utan att vi ska behöva må dåligt över att någons förälder kanske tycker att det inte borde stå på nätet. Men mens är faktiskt något som finns i våra tjejers liv och därför kan vi ibland skriva om det!
Det jag försöker säga är att ni är mycket välkomna att läsa bloggen men vi vill inte höra att vi har skrivit något konstigt, vi får skriva vad vi vill!

Kommentarer
Postat av: Mum

Mensvärk har väl alla....tjejer/kvinnor/tanter. Helt naturligt

2007-09-12 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />