Fia ;D

Hej! Kom precis hem från vallen. Idag bestod träningen av kula och spjut. Spjutträningen gick jättebra, kände att jag fick till några riktigt bra kast där! Kulan gick väl lite sämre, men ändå helt okej, måste tänka på att inte kasta iväg den, utan jag ska stöta!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska vi åka till Thomas. Jag har bestämt mig för att inte ta en kortisonspruta för det är inge bra! För kortison bryter bara ner bråsket och både Emmy och Sandra har fått problem med sina fötter efteråt. Kortison lindrar bara tillfälligt. Och eftersom jag ändå har aktivviloperiod nu så tänker jag fråga om det finns något annat sätt att få bort det onda. Tabletter, salva eller något ;)

image1753

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />