Fia ;D

Saltskogsmästerskapen är avgjord!
Segraren blev Mika, på andra placering hade vi Harry och på en fin tredje placering kom Fia. Fia som imponerade stort genom att sätta nytt personligt rekord. Grenen vi talar om är spjut!

Vi var några stycken som satt framför tvn och tittade på Finnkampen och plötsligt fick någon för sig att vi skulle ut och tävla. Tävla om vem som kastade längst i spjut! Haha :)
Vi har ett gammalt spjut sen gamla goda tiden då jag tävlade i spjut. Då var jag ute iallafall en gång i veckan och övade. Nu i veckan väntar också träning!

Nästa helg ska jag kasta spjut och stöta kula på SKOL SM. Mohaha! Vi får se hur det går, men det ska bli roligt och se hur långt man kan kasta/stöta! Ska träna massa i veckan som kommer!

image1598

Surbullespelen, där jag fortfarande har rekordet på 600m ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />