Fia ;D

Hallå! Min kväll har varit mycket trevlig :) Först tränade jag spjut och kula med Petra och Emmy på vallen. Sen käkade jag middag och efter det åkte jag och mötte Linda vid café muggen! Mycket mysigt café och mycket roligt sällskap! :) Vi satt där och babblade om allt möjligt och efter några timmars snack åkte vi till Karlberg där vi skiljdes åt. Hon tog sin buss och jag tog tåget mot Märsta! Jag ringde och snackade med en kompis och sen träffade jag Scheller som höll mig sällskap fram till Häggvik då min telefon ringde igen :) Poppis!
Nej men det har varit en rolig kväll, jag har hunnit med att vara social men jag har inte hunnit med annat viktigt som att packa och så. Men det får jag ta imorgon bitti, för imorgon börjar jag inte fören 14.00, de ni ;) Ska snacka med Emmy och Mary nu, ha det bra Pusspusspuss

image1769image1769image1769


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />