Fia ;D SKOL-SM DAG 1

Tjejernas+ Mickes-buss gick halv tre från badplatsparkeringen för Fanny skulle stöta kula och jag & Emmy skulle kasta spjut ganska tidigt. Det gick jättebra, eller aa jättebra kanske var att ta i, men det gick ganska bra faktiskt! Jag kastade 27m och kom till final och fick tre extra kast som jag sabbade totalt, men ändå jag kom till final ;)
När jag hade något kast kvar kom Mary och gänget och tittade på, nice nice! Dom åkte i de senare bussarna som kom till arenan två timmar senare för alla andra skulle tävla runt 9tiden.

Efter spjutet gick jag till läktaren och käkade pastasallad, och flätade hår och målade ansiktsmålning på folk :) Sen stod jag i hejjarklacken vid starten resten av kvällen och här är några som gjorde mig sällskap:

189563-1779
189563-1780
189563-1778

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />