Emmy ;D

Finns mycket att berätta :) Men jag har inte tid att skriva någon roman för när pappa har ätit upp sin frukost så ska vi ut och övningsköra :)
Men jag kan börja med att säga att fredagens utgång var superkul, riktigt lyckat! Men det blev inte så mycket sömn av olika anledningar så jag var väldigt trött under hela gårdagen, särskilt på kvällen. Men det hindrade inte mig från att åka till gröna lund. Jag, Fia, Mary, pappa och Jenny var där. Jag, Mary och Jenny åkte typ allt men Fia var feg ;)
Roligast var vilda musen och lustiga huset ;) Sedan så var det väldigt gott (och kladdigt) med sockervadd :)

Finns så himla mycket tid, men ingen tid till allt man vill göra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />