Emmy ;D

To do list for today...
1. Ringa och avboka läkartiden
2. Plugga psykologi
3. Träna (cykel och bollövningar)
4. Ha teorilektion 17-19
5. Gå och lägga mig i tid!

Observationer: X och X låg och myste i soffan (här går man fort fram). X satt uppe och pratade i telefon till klockan 2 i natt. X var borta från löpet hela kvällen igår och kom inte tillbaka fören sent på kvällen, med ett mystiskt leende på läpparna (var har x hållt hus?). Vart har X tagit vägen (mullvad på rummet eller bara spårlöst försvunnen?) 0ch framför tv:n igår så vågade X äntligen säga ifrån till X, det var X nöjd med eftersom X har velat göra det många gånger men aldrig riktigt vågat!

0ver and out... Thats all for today, lets hope löpet is much more happier today, the pms-week seems to be over but we can never be sure hihi :)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: cissiiii

Vilkaa är deee? Jag blir så otroligt nyfiiken!! Jag kommer till löp och tränar idag, så vii ses! =)

2007-09-20 @ 09:17:44
Postat av: matte

jag vill också veta..smsa mig, please!

2007-09-20 @ 19:57:41
Postat av: Någon

denna X verkar ha många järn i elden, det får föras in i X-files sedan :)

2007-09-20 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />