Emmy ;D

Jag känner mig ganska vilsen nuförtiden. Dagarna bara går och jag står kvar med en fot i dåtid och en påväg in i framtid. Vad vill jag? Jag kan nog göra mycket om jag vill men inte det jag vill göra just nu... Springa utan att ha ont!
jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill!dummajävlatådummajävlatådummajävlatådummajävlatådummajävlatå
image1615

Föresten så sitter Mattzi brevid mig han sitter och bloggar. Jag måste faktiskt berömma honom för att han står ut med att Frasse aldrig skriver några inlägg! Frasse har inte dött, han har bara inte haft tid för bloggandet, som han själv uttrycker det. Vad vi tror om den saken är upp till var och en...Därför tycker jag att alla besöker deras blogg
frassematte!

Nu ska jag koka en kopp champangeté och krypa ihop i sängen med min flecefilt och plugga lite körkortsteori! Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: lena

Hihi
LYCKA TILL pa skol-sm!! halsa alla att jag hejar sa mkt jag kan:D
Pussar fran lena
jag tanker mkt pa er!

2007-09-12 @ 04:08:02
Postat av: Therese

Emmy, jag förstår dig!!! Du får vara hur arg du vill på tåssingen för sådana delar av kroppen är onda jävlar!!!!

2007-09-12 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />