Emmy ;D

För att ni inte ska bli rädda att Fiemma har blivit deprimerade för hela slanten, så måste jag faktiskt säga att även om mycket gick emot mig idag så innehöll dagen trots allt en ljusglimt!

Jag åkte nämligen hem till världensbästalinda och där träffade jag dessutom världensbästamaria :) Det var väldigt roligt att träffa dem, och se hur Linda bor. Det var inte så läskigt som jag trodde det skulle vara, efter vad jag har hört (även om det var lite mysko people där som gjorde lite mysko saker haha) !

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, sedan är det sovmorgon imorgon, eller jag ska upp och plugga körkortsteori och sedan är det en lektion som gäller och därefter plugg,plugg,plugg! Det är skärpning nu Emmy, skärpning ;) hihi

Sov gott Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />