Mary ;D

En litet flummigt samtal;
Jag står bredvid kassan i en affär och på min gamla telefon ringer något konstigt nummer;
- Hej det är Mary!
- Ja hej David Fridell här. Jag håller på att packa ihop dina kläder inför NM.
- Jaaa, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.. när jag springer. (Här är alltså det roliga. Man brukar ju prata om att man inte vet vad man ska ha på sig när man går ut, men mitt problem är när jag springer.)
- Bla bla bla
- Bla bla
- Men då slänger jag ner lite av varje i påsen. Vill du ha både skopåse och ryggsäck?
- Får man behålla båda
- Japp.
- Ta med båda då.

yeye,

Idag fikade jag med Karin. Vi snackade i typ tre timmar innan jag kom på att jag skulle träna. Karin är superskojig och hon ska även springa NM och bo på Quality Hotel och äta hotell frukost =D

Idag sprang jag mitt favorit pass.
4-2/3-90-60-30/2-70-45-30
vila (-) är 45 sek. serievila (/) är 2 min.
Detta kör jag minst en gång varje månad. Vet inte riktigt varför jag gillar det så mycket. haha.

Dags att skriva träningsrapport. Månaden är ju slut. Så seså, Em&Fi, dags att för en gångs skulle lämna in den i tid? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

skönt att träna :)

Postat av: Jennie

svar; munkebäcksgymnasiet ;P vadårå?

2007-10-31 @ 22:29:29
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jennie

svar; haha okej :) va de nu har med min skola att göra förstår jag inte menmen ;P jag hittade hit genom att klicka runt lite :D ni kanske hade kommenterat någon blogg som jag va inne på förut

2007-10-31 @ 22:36:20
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Karin

Jaaaaaaa!!!! Hotellfrukost om en dag! ;) Wooohooo! Ska passa på att även säga "right back at ya", Mary är superskojig hon med, fast det visste väl alla redan! :D O jag tyckte det va riktigt mysigt att ta en fika med henne! :D
Nu ska jag fortsätta småplugga lite fysik...pust...gurrr!

2007-11-01 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />