Mary ;D

Veckans...

bästa lunch:
Lätt idag, då vi satt och asgarvade och flummade vid lunchen. Efter det hittade jag en pluggandes Paui i bibloteket..

sämsta bilder:
..hon berättade att det satt bilder på oss i naturkorridoren. Jag sprang dit och kollade och hittade varsin närbild på Paui och mig när vi går till Blerikestugan i Kittelfjäll. Jag gör någon konstig ful flum-min. Planerar att göra en kupp för att få bort dessa bilder..

jobbigaste prov:
Biologiprovet! Där måste man tänka, på matteprovet är det bara att räkna å räkna å räkna.

bästa skolk:
från idrottslektionen, så att jag fick en minihelg mitt i veckan. Moahah

peppigaste film:
Wimbeldon. Har sett den 2½ gång denna veckan. En gång med Matte och Sanna. En halv gång när jag inte kunde sova och idag på tåget hem. Wowow, vilken peppfilm.

snyggaste outfit:
Fias röda kjol som jag vek upp som ballongkjol. Lite jul-feeling över det hela.

nya favorit:
blip.se, där jag var proffs när jag var yngre. Spelkänslorna börjar väckas till liv ;)

Let´s sleep.

image2146

me me me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />