Mary ;D

Min panna dunkar, och dunkandet har nu gått ner till mitt näsben. Det gör ont ! Dunkandet beror på att jag gick in i en stängande dörr igår. Jag trodde att Klas snällt stod och höll upp dörren men det gjorde han inte utan den var påväg igen och då vände jag mig om och gick rätt in i sidan av den så att det blev ett litet jack och en stor bula i pannan. Yeye.

Kom precis tillbaka från affisch uppsättningen. Nu är alla affischer uppe och vi väntar bara på att barnen ska rulla in på diskot.
- Är du intresserad av att gå på disko? frågade vi en lite kille
- Nej, sa han.
- Men det är ju snygga tjejer där.
- Jag är inte intresserad.
- Vadå av tjejer? Är du bög? ne ne, de sista sa vi inte. Men tänk om ingen är intressarad och det bara dyker upp typ två tjejer. Jaja, då får vi af 40 spänn. Vi kan bara gå plus.

Dags för träning.

image2144


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />