Mary ;D

Har sovmorgon idag, så himlans jävla skönt. Det är komp från i fredags då vi som läser kinesiska åkte till univeristet för att lyssna på lite folk som snackade, kollade på film och åt kinesisk mat. Detta gjorde vi klockan fem, suck suck. Jag och Lisa hade släpat oss dit och vi var ganska flummiga och sugna på kinesiskt te. Alla kinesiska steg 1 såg ganska vilsna ut medans vi steg 2:are förstod allt som kineserna sa.(Me and Lisa is steg 2) wowowow! Funderar på att läsa steg 3 med, men då får jag ändra om mitt schema helt. Men kinesiska är kul och annorlunda. Framtidsspråk (?)

Nu ska jag fixa en grej. Tell you later if it will work as I will. yeeeaah

Puss alla pluggisar.

image2126

I´ve been watching you ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />