Mary ;D

YOOOO!!!

Nu har jag börjat träna igen, min vilovecka är över. Suck. 51 veckor till nästa vilovecka. Näänää, jag har faktiskt en vilovecka efter höstlovet med. Yeeh yeeh!

Men det var inte det jag tänkte prata om utan hur jag och mitt svinto kommer överrens. Jo förstår ni, efter att jag har tvättat burret och i något fall tillochmed borstat det så börjar jag lägga i massa grejer i håret. Inga speciella specialiteter, nänä, här är det hederligt balsam, inpackningar och kräm för frizzy hår som jag låter ligga kvar i håret så att det låter sig tämjas.
  Så alla ni med svinto där ute, ge inte upp! Gå in i barummet och gegga ner håret i balsam, för vi svintosar har ju iaf inte problem med fett hår, snarare tvärtom. ;)

image2020
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svinto MARY

2007-10-09 @ 09:38:14
Postat av: yolanda

haha XD that makes two of us ;P

2007-10-09 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />