Mary ;D

Först står det i Metro horoskopet typ:
"Det är bra med ändrade planer, då kommer något fantastiskt att hända."

Klas övertalade mig att det betydde att eftersom jag först hade bestämt mig för att stanna kvar ikväll så är det den ändrade planen att jag skulle åka hem idag istället.

Sen läser jag i den nya VR att innan den 8:e oktober ska jag "satsa på mycket nöjen och att träffa folk."

Snyft, nu finns det ingen Klas som kan motargumentera det. Fast vem bryr sig om horoskop? Det är ju inte det man först läser när man hittar en tidning. Näänää.
  Fast imorgon kväll ska jag ha de hejdundrande skoj, för kompensera att jag missar denna kväll. =)

ÅH, HOPPAS ALLA HAR DET SKOJIGT IKVÄLL! <3

image1997

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />