Mary ;D LISTA, kort men bättre än inget.

Lista.

Vart lite trögt med listor nu de senaste, men här kommer en kort helt vanlig. Enjoy!

Har du pojkvän? Nepp
Är du kär? Nepp
Hur tidigt stiger du upp? 07.13 står alltid min klocka på. 
Vem/vilka vet mest om dig? Fia och Emmy, och Lollo =)
Gillar du att slåss? Ibland, höhö (läs vid pms veckor)
Vad ska du göra ikväll? Sova!, alldeles strax, har blivit några sena kvällar... 
Har du utländska föräldrar? Nepp
Var har du ont? Ingenstans, peppar peppar
Är du bra på att måla? Ohja ,en talang 
Vem kramade du senast? Pappa när han hämtade mig vid tåget (Efter det min katt om det räknas och innan det Klas när vi sa hejdå vid tåget)
Vad längtar du till? "Vinter för då kan det bara bli bättre" citat Klas =D
Vad heter dina husdjur? Sissi (katt)
Har du körkort? Nej, jag är inte ens 18 juu, men jag övningskör lite hipp som happ
Favoritgodis? Choklad med mint eller kola grejs. Mumsy!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, såklart! Fast jag brukar vara pigg på morgonen med.
Sparare eller slösare? Slösare. Fast jag ska ändra på det, nångång.
Har du några homosexuella vänner? Nej, inte vad jag vet.
Bio eller promenad? Promenad, mer socialt. Fast bio är mysigt iof.

Är du kittlig? Jajamen
Rädd för insekter? Ibland.
Anser du att du är stark? Suuuperstark. not

Ska se till att Emmy&Fia också fyller i denna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />