Gästskrivare Klas

MOhahaha... NU är JAG här, guden klas, gudarnas gud, Klasarnas Klas.
Såklart så vet jag allting ,så inget behöver bevisas. Allt som finns, finns redan. Det vet jag.
Jag har alltid haft en passion för skrivande enda sedan jag var liten och knappt kunde stå så var det enda jag tänkte på bloggar, blogg, blogg, BLOGG.
Naturligtvis så växer stora, starka killar somjag själv ifrån sådant larvigt trams.
Jag är definitivt inte bekväm mig utav jag sover på ris och gnager kottar. tips: hört att kottar är bra för emaljen. Det längsta ord jag vet är; Däcktjutarskrikförföljare. Det var det bästa jag kommit på, jag vägrar säga vad det betyder...  MIn mascara rann inte idag, tur var väl att det inte regna. Jag har aldrig använt mascara men iallafall. 
 När jag stirrar ut i tomma natten, så det enda jag ser är ett enda stort mörker, ett mörker redo att....... vad cool jag har blivit.
Mitt enda mål i livet är att fånga en fisk det har jag aldrig gjort, SE DÄR KLOCKAN ÄR 22:22.  Lyckönskning.
"Kärlek kan inte visas på film, det är så jag smörar till mig ett MVG i svenska" ...

Ha de alla glada, även jonas


Kommentarer
Postat av: Fisen

Du är så cool Klas! Min idol!

2007-10-23 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />