Fia ;D

Dagen har varit otroligt lång och när jag kom hem la jag mig i soffan och läste svenska boken som ska vara utläst efter lovet. yeah! Nu är jag klar med tisdags och onsdags planeringen för friidrottsskolan, ska bli roligt och se om vi håller planeringen.
Hörde rykten om att jag skulle få sällskap av Johanna imorgon?  Nice :)
Jag har satt upp ett schema vad vi ska göra, och sen har jag ritat upp varje övning hur den går till och hur hallplaneringen ska vara. Nördigt jag vet!

MARIA!! Pappa och Jenny har köpt singstar R&B och våran låt "aint no moutain high enough" finns med på den cdn. Vi måste ha en ny singstar kväll snart!! :D

image2188

Kommentarer
Postat av: Majzan

VI SKA SJUNGA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />