Fia ;D

Är det så att när ni har bestämt er för att sova länge, så vaknar ni mycket tidigare än planerat och kan inte somna om? Det händer mig hela tiden det är därför jag säger att jag ska försöka sova länge istället för att jag ska sova.
Idag vaknade jag av att dom andra tittade på tv med hög volym, eller så kanske jag var utvilad vid 11. Men jag hade velat sova längre!

Jag såg på en film igår, "party till döds" tror jag att den hette. Den handlade om en löpartjej som började på college och hon blev kompis med en tjej som var värsta partyprinsessan . Det blev en hel del festande och tävlingarna och träningarna gick inte så bra. Till slut insåg löpartjejen att hon måste sluta upp det sitt drickande innan det blev ett beroende. I slutet dör hennes kompis partyprinsessan av alkoholförgiftning. Filmen var riktigt hemsk!

image2184
image2185
Jag och Mary fular oss ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />