Fia ;D

Heej! Väskan är nästan färdigpackad och jag ska snart börja med maten. Adam är kvar och städar sitt rum, Ida väntar på att sin tvätt ska bli klar, Emmy packar. Ja så är läget på löpet! Alla har åkt hem, och det var många som stressade iväg direkt efter skolan för att de ville hem, de ville hem och ha lov.
Själv satte jag mig framför tvn med min godispåse och hörde dörrar smälla här och där. Jag vill också hem och ha lov och bara ta det lungt men istället ska jag ha ännu roligare hemma hos Majzan ikväll! Sen får jag åka hem och ta det lugnt i två dagar för sen börjar jobbet.
Vi blir ett gäng hemma hos Maria ikväll, det blir singstar och massa skitsnack :) Fan vad nice!

189563-2057

Mina små babes! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />