Fia ;D

Jag tittar på en jätteläskig serie på tv nu. Den heter Gost whisperer och den handlar om en tjej som kan se döda. Och nu har en man sökt upp henne för att han skall få kunna säga några sista ord till sin fru och deras barn som han lämnade. Han vill be om förlåtelse och se att de kan förlåta honom också för det onda han gjorde dem.  Jag fick tårar för andra gången idag. Första gången var när jag och Jenny såg på Greys Anatomy, avsnittet när Meredith är nära att dö och när man får se alla hennes nära gråta och vara förtvivlade.

Det fick mig att tänka att jag verkligen måste visa alla hur mycket jag tycker om dem. För man vet aldrig när man kan mista dem. Jag kanske har alla mina nära och kära idag, men morgondagen kan ändra det. Det är det ingen som vet och det är en läskig tanke. Men samtidigt kan man inte gå runt och vara orolig hela dagarna, livet fungerar inte så. Man måste leva sitt liv och ta saker som det kommer! Därför gäller det att inte vara ovän med någon eller tänka något illa om någon för tänk om den personen går bort imorgon... Var inte rädda för att berätta för era vänner och familj hur mycket ni tycker om dem! Det gör att både du själv och de andra mår bra :)
Jag vill bara säga att jag älskar er, ni vet vilka ni är!

image2041
Ta inte det jag har skrivit för seriöst, jag har pms och då kan man bli lite extra känslig! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />