Fia ;D

Fyfan vilken dålig film jag tittade på nyss, jag såg inte klart hela för den var så himla dålig. Jag kommer inte ens ihåg vad den heter. Ikväll har varit en riktig slappkväll med hämtmat från kolgrillen och massa godis! När jag satt på kolgrillen och väntade på maten så bläddrade jag igenom dagens tidningar. Jag la märke till två nyheter:
Ett gäng tjejer hade våldtagit en kille.
En misshandlad kille fick ingen hjälp av polisen, fastän han kunde indentifiera personerna som gjorde det.

Det händer så sjuka saker nu förtiden, ingen går säker! Polisen verkar ju inte orka bry sig längre.

Chokladmässan. Jag åt alldeles för mycket choklad så jag var alldeles illamående efteråt, lite av illamåendet berodde nog på att jag inte hade ätit någon lunch. Men ifall jag hade gjort det hade jag nog inte orkat smaka på all god choklad. Det finns otroligt många smaker och sorters choklad, ni anar inte!  Jag köpte jättegod persikachoklad.

image2039
Jag vill ha sommar igen!! Det har blivit så kallt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />