Fia ;D

Idag sprang jag mitt första intervallpass efter viloperioden. Jag körde lite längre intervaller som brukar gå ganska segt för mig, men idag gick det faktiskt riktigt bra! Jag körde iförsig själv och då får man ju bestämma farten, men jag tyckte att jag hade ett bra tempo :)
Det var en gubbe som började snacka med mig om löpningen när jag var på väg hem. Han snackade på om sin tid som löpare och frågade massa. Jag tyckte att det var lite roligt att han var så intresserad av löpning och snackade på ett bra tag där med honom, men sen sa han lite plötsligt sådär mitt i en mening:
Gubbe-Vilka vackra ögon du har! Jag tycker verkligen det..
Jag- Eehh okej, tack!
Gubbe- Tränar du här ofta?

Gubben raggade på mig och han var runt 70år! Hallååå?
Jag avbröt samtalet fort och ursäktade mig att jag var tvungen att skynda mig iväg. Han föreslog att vi skulle ta sällskap men jag hittade på en bra ursäkt om att jag hade en intervall kvar. Vad är det med dagens gubbar?

Vi är såå dåliga på att uppdatera, vi har tappat suget! Vi är nere i en deppbloggperiod... Men vi ska skärpa oss, om ni lovar att skärpa er och börjar kommentera! Haha

Idag ska jag käka lunch, sen ska vi ha projektarbete, sen ska jag och Emmy in till stan :) Sen, sen, sen...
Nu är duschen ledig och det min tur ;) Ciao ciao!

image2029

Kommentarer
Postat av: M

Ragga och ragga...jag skulle sprungit fortare än kvickt....Äckelpäckel gubbe

2007-10-11 @ 17:34:31
Postat av: cissiii

Nu får ni rycka upp er, ingen bloggtorka här TACK :D

2007-10-11 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />