Fia ;D

Hallå hallå! Nu är veckans värsta skoldag avklarad och den var riktigt hemskt! Jag har blivit förskyld så jag gick , med ett tungt huvud och en hals som gör ont varje gång jag sväljer, hela långa dagen. Stackars mig!
Jag vill inte vara sjuk, men så går det när man sover dåligt och är uppe hela nätterna!

Idag ska jag plugga svenska och religion sen ska jag gå och lägga mig vid nio. Ellerhur att jag kommer ligga i säng vid nio! Men jag kan väl alltid försöka? Jag måste få sömn annars kommer jag gå runt som en zombie resten av veckan, och det vill varken jag eller ni! Tro mig :)

Igår kom jag till löp och snackade lite smått med dem jag mötte, sedan gick jag och mötte min vän Tobbe och hans gulliga hund Sigge. Vi tog en promenad och satte och sedan och snackade :) Mycket trevligt!

Nu är det mat, vi hörs! Pusspusspuss

 

Kommentarer
Postat av: M

Vill se hur Sigge ser ut!

2007-10-09 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />