Fia ;D

Jag håller just nu en väldigt helig bok i min hand. Jag pratar inte om biblen för den här boken är heligare än biblen. Jag pratar såklart om den femte boken ur serien Gossip Girl! Den serien är lika helig som DH!

Nu ska jag lägga mig men först tänker jag göra en helig obeservation!
Imorgon har X date med sin X igen och förhoppningvis är det en date som leder till mängvis med andra lyckliga dater!
X Tänker bara på X och kan inte släppa X ur tankarna.
X, X, X, X och X planerar inför något rolig i helgen vi får se hur det slutar.
Xs hemliga X har avslöjats och nu vet alla på löp om vem Xs flört är! Det är inte lätt att bo på löp där rykten sprider sig fortare än vad man hinner ta sig ur rummet, där man satt och berättade det för personen, och till sitt rum.
X och X är lyckligare än nånsin och det sägs att X har blivit man.
X verkar gå runt med PMS vecka efter vecka, finns det inget botemedel?
X totaldissar X , jaa det finns många dissare här i världen och nu blev det yttligaren en till samlingen då jag dissar er för sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />