Fia ;D

Hallå hallå! Jag har inte haft tid att sätta mig vid datorn och blogga förens nu, men nu har jag egentligen inte heller tid men jag tog en fem minuters paus. Idag har det verkligen varit fullt upp hela tiden. Från skolan till träningen, från träningen till duschen, från duschen till datorn och skriva klart projektplanen, från projektplanen till rummet och fixa närvarokorten, från rummet till datorn för att blogga :) Puh! Hur har eran dag sett ut?

Tänkte tipsa om en jättenördig sida som Sannis fixade. Massa går in och skriver helt onödiga inlägg. men ändå den är värt ett besök :)
www.lopargymnasiet.blogg.se

Dagens kommentar:
"Du har ju kommit upp på höga höjder, medans jag fortfarande är här nere och vinglar"

189563-1939
Sötnosar


Kommentarer
Postat av: felicia

Rolig bild!!'
XD XD XD

2007-10-01 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />